αντιθεση δια ποσειδωνα 2015
«Πριν τρία χρόνια - τέτοιο καιρό - η Ελλάδα μόλις άρχιζε να θέτει τις βάσεις για την οικονομική της επανάκαμψη και την ανάκτηση του γεωπολιτικού της ρόλου στην ευρύτερη περιοχή. Σήμερα, έχουμε πλέον την βεβαιότητα ότι η Ελλάδα γυρίζει σελίδα», υπογράμμισε ο κ. Τσίπρας.
πατατες με φλουδα βραστες
μυτη που αιμοραγει
μινι μενταλ
ελλη κοκκινου χοντρη
«Αφήνουμε πίσω μας τα υφεσιακά προγράμματα, αποκτάμε ολοένα και πιο υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ γινόμαστε ξανά ελκυστικός επενδυτικός προορισμός» συμπλήρωσε.
Αναφερόμενος στα θεμελιώδη οικονομικά μεγέθη, είπε ότι «ο ρυθμός ανάπτυξης προβλέπεται να κινηθεί το 2018 στο 2,1% και στο 2,5% για το 2019 - κι αυτοί είναι οι υψηλότεροι ρυθμοί δεκαετίας και πριν από την κρίση».
Συμπλήρωσε δε, ότι οι εξαγωγές και οι επενδύσεις αποτελούν τους βασικούς κινητήριους μοχλούς της, καθώς αναμένεται αύξηση άνω του 7% και 13% αντίστοιχα για το 2018, ενώ σημείωσε ότι ο τουριστικός τομέας παρουσιάζει πολύ μεγάλη άνθηση με 35 εκατ. επισκέπτες το 2018.
Πέραν «εξαιρετικά θετικών αποδόσεων στην οικονομία, καταφέραμε να έχουμε εξαιρετικές αποδόσεις και σε κοινωνικούς δείκτες», υπογράμμισε ο κ. Τσίπρας παραπέμποντας στη μείωση της ανεργίας κατά 8 μονάδες, με το ποσοστό να κινείται σήμερα στο 19% έναντι 27%.
Μάλιστα, τόνισε ότι οι εξωστρεφείς τομείς δραστηριότητας της οικονομίας μας, ο τουρισμός, οι κατασκευές, οι μεταφορές είναι από τις βασικές πηγές αύξησης της απασχόλησης, η οποία κατά 70% αφορά σε θέσεις πλήρους απασχόλησης.
Ο πρωθυπουργός καλωσόρισε τις πολυμελείς επιχειρηματικές αντιπροσωπείες από τον αραβικό κόσμο, που αναγνωρίζουν τις σημαντικές ευκαιρίες που προσφέρει η Ελλάδα.
«Η Ελλάδα καθιερώνεται ως μία δυναμική οικονομία, με υψηλής κατάρτισης ανθρώπινο δυναμικό και ως ένας αναντικατάστατος περιφερειακός ενεργειακός, εμπορικός, ναυτιλιακός και μεταφορικός διαμετακομιστικός κόμβος», τόνισε
Παρέπεμψε, ειδικότερα, σε σημαντικά έργα, όπως τους αγωγούς TAP, IGB, στον Κάθετο Διάδρομο, τον EastMed, την αναβάθμιση της Ρεβυθούσσας και την ανάπτυξη του Κέντρου Επανυγροποίησης Φυσικού Αερίου στην Αλεξανδρούπολη, στις σιδηροδρομικές διασυνδέσεις με το Βελιγράδι και τη Μαύρη Θάλασσα, στη σιδηροδρομική Εγνατία, στην ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σμύρνης και στην αναβάθμιση των λιμανιών μας του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης και σύντομα της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας, σε μείζονος σημασίας διαμετακομιστικά κέντρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου